Läs mer om metoden CCustomer.
Positiv upptäckarglädje
Endast genom att ständigt fråga oss hur det vi gör idag kan göras bättre i morgon kan vi komma vidare. Positiv upptäckarglädje besjälar allt vi gör.
Ödmjuka
Vi lyssnar in och försöker förstå den människa vi möter “Utifrån-in” innan vi ger vår syn på sakernas tillstånd “Inifrån-ut”.
Prestigelösa
Vi är prestigelösa och gläds på riktigt åt allas vår gemensamma utveckling. Teamet är viktigare än individen.
Reflektion
Om det vi gör och vi själva inte ständigt utvecklas och förändras kommer tillslut avvikelserna gentemot vår omvärld att bli för stora. Förändringarna vi då tvingas göra kan upplevas som mycket traumatiska. Därför välkomnar vi förändring och reflekterar kring de tre parallella utvecklingsprocesserna: vår gemensamma verksamhet, vi som grupp, jag som individ
Ring oss eller använd kontaktformuläret så hör vi av oss till dig inom kort. Vi hjälper dig med alla typer av frågor inom sälj.
CCustomer AB är ett konsult- och SaaS-bolag som har utvecklat en faktabaserad metod, med tillhörande programvara, för att hjälpa säljteam att bli mer effektiva, så att man säljer mer. Bolaget grundades 2013.
Säljarbete sker medvetet och glädjefyllt.
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
CCustomer AB
Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg