Vill du bättre kunna följa upp och styra säljarbetet?
Hör gärna av dig och berätta var ni befinner er i säljarbetet och vilka utmaningar du står inför.
Metoden CCustomer – Maximera resultatet genom förbättrat fokus och proaktivitet! © 2013, 2024 CCustomer AB
Metoden CCustomer, med dess tilhörande verktyg, ger er en tydlig översikt över ert säljarbete, vilket möjliggör ett proaktivt kundutvecklings- och säljarbete med precision för att maximera resultatet.
Metoden är utformad för att stödja säljare, säljchefer och hela säljteamet att:
Oavsett vilken CRM-lösning ni använder kan ni sitta kvar i er befintliga lösning och ändå skala upp resultatet genom faktabaserat säljarbete, metoden är fullt kompatibel med alla CRM-system.
Hör gärna av dig och berätta var ni befinner er i säljarbetet och vilka utmaningar du står inför.
CCustomer AB är ett konsult- och SaaS-bolag som med en faktabaserad metodik och kompletterande programvara hjälper säljteam att skapa bättre resultat. Bolaget grundades 2013.
Säljarbete tillför bestående värden
för både köpare och säljare
och bidrar på så vis till en
smartare, roligare och rikare värld!
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
Adress. CCustomer AB, Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg