Bolag som vuxit med CCustomer:
En förändrad omvärld ställer nya krav på säljarbetet
Ökad konkurrens och förändrade köpbeteenden tillföljd av digitalisering och modernt inköp ställer nya krav på säljarbetet. Det blir allt viktigare att behålla och utveckla befintliga kunder och allt svårare att attrahera nya. Det krävs ett proaktivt säljarbete baserat på kunskap, insikter och ett erbjudande som hjälper kunden att nå sina mål. Det är ett arbete som kräver tid och med begränsade resurser kan ni inte hjälpa alla. Fokus måste därför riktas mot de kunder och prospekt som ger mest tillbaka.
I en komplex omvärld hamnar företag lätt i gamla hjulspår; för mycket tid läggs på kunder och affärer med liten potential, prioriteringsbeslut fattas på magkänsla och säljarbetet sker inte tillräckligt proaktivt. Det leder till missade intäkter och pressade marginaler.
Vi vet att säljorganisationer, med redan befintliga säljresurser, kan skapa bättre resultat. Det krävs ett faktabaserat och metodiskt angreppsätt som fokuserar säljresurser där de har mest effekt; som hjälper er att proaktivt ta och upprätthålla rätt kunddialog över tid, som effektivt identifierar och konverterar köpskäl till köpbeslut.
Det är den säljledningsmetodiken med tillhörande SaaS-lösning som vi har utvecklat.
CCustomer AB
Landsvägen 50A
172 63 Sundbyberg
Viktor Andermo, VD
viktor.andermo@ccustomer.se
+46 70 946 56 46
CCustomer AB är ett konsult- och SaaS-bolag som med en faktabaserad säljledningsmetodik med tillhörande beslutsunderlag hjälper säljorganisationer att skapa bättre resultat.
Säljarbete tillför bestående värden
för både köpare och säljare
och bidrar på så vis till en
smartare, roligare och rikare värld!
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
Adress. CCustomer AB, Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg